Az http://www.kavekorzo.hu webáruházat Szöllősi Péter E.V. működteti, melynek
Székhelye:
|
5000 Szolnok, Mátyás Király út 19
|
Képviselőjének neve:
|
Szöllősi Péter
|
Ügyfélszolgálat Telefonszáma:
|
+36-30-
|
Telefonos ügyfélszolgálati ideje:
|
Hétfőtől Péntekig 10 -tól 16.00 -ig
|
E-mail címe:
|
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
Számlaszáma:
|
10918001-00000086-86220008 |
Adószáma:
Nyilvántartási száma: |
74056330-2-36
6227902 |
Regisztráció:
Oldalainkon regisztráció nélkül is nézelődhet, de vásárláshoz kérjük szíveskedjék regisztrálni rendszerünkbe. Regisztrációkor a rendelés teljesítéséhez szükséges alábbi adatok megadására van szükség:
Személyes adatai megadása után a rendszer egy e-mailt fog küldeni megadott e-mail címre, amely tartalmazza a személyes azonosítóját és jelszavát, valamint a fiókja aktiválásához szükséges linket. Erre kattintva aktiválhatja a webshopban létrehozott fiókját. Az aktiválás után a megadott felhasználónévvel és jelszóval jelentkezhet be a http://shop.kavekorzo.hu webáruházba.
Adatait bármikor ellenőrizheti, törölheti, ill. módosíthatja az 'Saját adatok 'menüpont alatt, de egy elküldött megrendelést követően ezen adatok már nem módosíthatók, ezért kérjük, hogy megrendeléskor az adatok pontosságára fokozottan figyeljen.
Termékek keresése:
Termékek megrendelése:
A termékek megrendeléséhez személyes azonosítója és jelszava segítségével be kell lépnie oldalunkra. A kiválasztott árucikkeket - a mennyiség megjelölése után - a kosárra kattintva helyezheti bevásárlókosarába. A Kosár menüben a jobb felső sarokban vásárláskor folyamatosan nyomon követheti kosara tartalmát, az 'Ugrás a bevásárlókosárhoz' linkre kattintva pedig bevásárlókosara tartalmát részletezve tekintheti meg, módosíthatja, ill. törölheti a termékeket.
Miután minden terméket berakott a bevásárlókosarába, amelyet meg szeretne vásárolni, ugyanitt indíthatja el rendelését a Pénztár feliratra kattintva.
A megrendelés egyes lépéseiben választania szükséges számlázási és szállítási címet, szállítási módot, fizetési módot, majd az adatok ellenőrzése után hagyja jóvá rendelését.
A beérkezett érvényes megrendelésről hamarosan egy visszaigazoló e-mailt kap (rendelési állapot: folyamatban), amely tartalmazza a megrendelt termékek adatait, a megrendelés számát, vételárát. Amennyiben a megrendelt áru kiszállítását készlethiány vagy valamely egyéb okból kifolyólag nem tudjuk teljesíteni, erről értesítést küldünk, vagy telefonon értesítjük a vásárlót. Abban az esetben, ha rendelése feldolgozásakor mindent rendben találunk, automatikusan teljesítjük azt, melyről szintén e-mailben tájékoztatjuk (rendelési állapot: feldolgozva), mely ezt követően nem vonható vissza és nem módosítható.
Felvilágosítás, felmerülő bármely kérdés, ill. esetleges probléma esetén kérjük, keresse Vevőszolgálatunkat a +36-30 telefonszámon ügyfélfogadási időben (munkanapokon 10.00-16.00) vagy a hét minden napján, a nap bármely időpontjában az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen.
Minimális rendelési összeg 3000.-Ft
Vételár:
Fizetési mód:
A fizetési módot a megrendeléskor választhatja ki. A fizetés történhet készpénzben (utánvéttel) és átutalással.
Előre utalásos fizetési mód választása esetén a termékek szállítását csak azt követően kezdjük meg, miután a fizetendő összeg bankszámlánkra beérkezett. Átutalás esetén a következő bankszámlára várjuk a megrendelés ellenértékét: 10918001-00000086-86220008. Kérjük átutaláskor a Közlemény rovatba a megrendelés visszaigazolásakor kapott megrendelés számot szíveskedjék feltüntetni.
Ha a megrendelt áru vételára 1 héten belül nem érkezik meg cégünk számlájára, úgy megkíséreljük felvenni Önnel a kapcsolatot, hogy tisztázzuk a nem fizetés okát. Ha a kapcsolatfelvétel nem sikerül, a megrendelést töröljük és erről elektronikus üzenetet (e-mailt) küldünk.
Csomagolási költség:
Házhozszállítás
A megrendelt árukat Magyarország egész területén házhoz szállítjuk futárszolgálat vagy a Magyar Posta segítségével.
A házhozszállítás díja utánvétel esetén (bruttó ár):
- 1905 Ft.
A házhozszállítás díja előre utalás esetén (bruttó ár):
- 1500 Ft.
Szállítási idő:
A futárszolgálat általában a csomag átadása utáni nap szállítja házhoz a küldeményeket.
Házhoz szállítás esetén kérjük, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol 08:00-17:00 óra között át tudják venni a csomagot.
Amennyiben a futárszolgálat munkatársának nem sikerül a csomagot átadnia a címzettnek, akkor az a helyi postára kerül, ahol átvehető. Amennyiben nem történik meg az átvétel, akkor visszaszállításra kerül, és a megrendelést töröljük.
Reklamáció:
Elállás joga:
Megrendelése során Ön élhet a 213/2008. (VIII. 29.) és a 17/1999. (II. 5.) kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával.Internetes vásárlások esetén Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 8 (nyolc) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat, ezt az említett határidőn belüli írásos nyilatkozatának elküldésével jelezheti. A vásárló Az átvétel dátumát bizonyítja a postai csomagjegyzék, illetve a futárszolgálat szállítójegyzéke. Elállásnál az Eladó köteles a Vevő által kifizetett teljes összeget (vételár és szállítási költség) haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 30 (harminc) napon belül visszatéríteni. Ezúton felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a vevő viseli az elállás esetén, az áru visszaszolgáltatásával kapcsoltban felmerült összes költséget. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Az Internetes vásárlásoknál is érvényesek a szavatossági jogok, ha a termék gyári hibás, akkor forduljon hozzánk minőségi kifogásukkal.
Vásárlónk nem gyakorolhatja az elállás jogát: olyan áru értékesítése esetén, amely a vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a vásárló kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet 5. §-ban foglaltak szerint. Az elállási jog gyakorlása során a megrendelő jóhiszeműen köteles eljárni, az elállási jogát rendeltetésének megfelelően köteles gyakorolni, ezen jog gyakorlása nem vezethet a joggal való visszaéléshez a megrendelő részéről (Polgári törvénykönyv 5. §.). Bontott kávét élelmiszer-egészségügyi okokból nem áll módunkban visszavenni.
Reklamáció:
Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült a csomagolása, vetessen fel jegyzőkönyvet.
Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket IDE KLIKKELVE tekintheti meg.
Garancia:
Reklamáció esetén az áru visszaküldésére csak előzetes egyeztetést követően kerülhet sor. Amennyiben a reklamáció jogos, kérésére az árut megjavíttatjuk, kicseréljük vagy ellenértéket visszatérítjük. Az árut kérjük az alábbi címre visszaküldeni:A visszaküldéshez kérjük mellékelni a számlát, valamint adja meg az ellenérték visszafizetésére szolgáló bankszámlaszámot, illetve címet, nevet és telefonszámot. Ezen adatok hiányában a visszaküldést nem áll módunkban figyelembe venni. Az áru visszaküldésének költségei a vevőt terhelik. Utánvéttel történő visszaküldést nem fogadunk el. Az ellenérték legkésőbb 30 napon belül kerül visszafizetésre az esetleges költségek levonásával.
Adatvédelmi nyilatkozat:
A Kávékorzó Shop a vásárlók adatait kizárólag a megrendelés nyilvántartása és teljesítése érdekében rögzíti és azokat az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának megfelelően kezeli.
A Kávékorzó Shop nem adja át a rögzített adatokat harmadik fél számára. Adatok átadása harmadik fél részére csak megrendelés ill. szállítás teljesítésének érdekében történhet (pl. szállítást végző alvállalkozó részére). Ilyen esetekben a partnereinktől elvárjuk, hogy az adatokat bizalmasan, a törvényben előírt rendelkezéseknek megfelelően kezeljék.
A honlap látogatók technikai jellegű adatainak rögzítése:
A honlap látogatása során az áruházi rendszer rögzíti a felhasználók IP címét, melyből bizonyos esetekben következtetni lehet az érintett személyre, ezen felül rögzíti az operációs rendszer, a böngésző típusát és a látogatott oldal címét. Az adatmentésnek elsősorban technikai jellegű célja van, a rendszer folyamatos működéséhez elengedhetetlen. Az adatrögzítés további célja a felhasználói szokások elemzése, látogatottsági statisztikák készítése, mely a még magasabb színvonalú kiszolgáláshoz nyújt segítséget. A naplóállományok elemzése során felmerült adatokat más információval az üzemeltető nem kapcsolja össze, a felhasználó személyének azonosítására nem törekszik.