KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

musetti paradiso szemeskávé tesztA Musetti pörkölőt családi vállalkozásban alapította Luigi Musetti 1934-ben a Milano-hoz közeli Piacenza-ban „Kávé háza” néven. Az azóta eltelt 75 évben a tulajdonosok kitartóan és szenvedélyesen hisznek az előállított kávé minőségének fontosságában, ezért folyamatosan szem előtt tartják a gyártósorok technológiai és higiéniai fejlesztését, eleget téve a mindenkori legmagasabb minőségi követelményeknek. A nyers kávét közvetlenül az ültetvényekről vásárolják három kontinensről: Közép- és Dél-Amerikából, Afrikából és Ázsiából. Saját pörkölő üzemükben pörkölik, saját receptúra szerint állítják elő a különféle keverékeket a zöld kávétermés minőségének figyelembe vétele mellett. Az így készült, Musetti márknéven piacra hozott kávékeverékeket a világ valamennyi kontinensén, több mint 50 országban forgalmazzák. Filozófiájuk az az általános szabály, miszerint az espresso-t olyan kis mennyiségű cukorral szabad inni, hogy kiemelje az eredeti kávé aromáját és zamatát, felidézve azt a termőhelyet, ahol a zöld kávét szüretelték. Nem elégszenek meg a nyers kávé hitelesített minősítésével. Mielőtt a termés a pörkölőbe, majd pedig a csészénkbe kerülne, minden egyes zsáknyi nyers kávéból mintát kérnek. A mintákat bevizsgálják, pörkölik, majd a mindent eldöntő kóstolásos teszt alá vetik. Mielőtt azonban a behajózott szállítmányt beengednék a gyárba, újra mintát vesznek, és újból elvégzik a teljes minőségi vizsgálatot. A Musetti Paradiso: CSC (Caffé Speciali Certificati, lsd. http://www.caffespeciali.it/) minősítésű olasz pörkölésű babkávé, 80% arabika – 20% robuszta összetételű, édeskés, aromás, gyümölcsös ízhatású kávé. - tudtuk meg a forgalmazótól.

musetti rossa kávéteszt szemes kávéA Musetti pörkölőt családi vállalkozásban alapította Luigi Musetti 1934-ben a Milano-hoz közeli Piacenza-ban „Kávé háza” néven. Az azóta eltelt 75 évben a tulajdonosok kitartóan és szenvedélyesen hisznek az előállított kávé minőségének fontosságában, ezért folyamatosan szem előtt tartják a gyártósorok technológiai és higiéniai fejlesztését, eleget téve a mindenkori legmagasabb minőségi követelményeknek. A nyers kávét közvetlenül az ültetvényekről vásárolják három kontinensről: Közép- és Dél-Amerikából, Afrikából és Ázsiából. Saját pörkölő üzemükben pörkölik, saját receptúra szerint állítják elő a különféle keverékeket a zöld kávétermés minőségének figyelembe vétele mellett. Az így készült, Musetti márknéven piacra hozott kávékeverékeket a világ valamennyi kontinensén, több mint 50 országban forgalmazzák. Filozófiájuk az az általános szabály, miszerint az espresso-t olyan kis mennyiségű cukorral szabad inni, hogy kiemelje az eredeti kávé aromáját és zamatát, felidézve azt a termőhelyet, ahol a zöld kávét szüretelték. Nem elégszenek meg a nyers kávé hitelesített minősítésével. Mielőtt a termés a pörkölőbe, majd pedig a csészénkbe kerülne, minden egyes zsáknyi nyers kávéból mintát kérnek. A mintákat bevizsgálják, pörkölik, majd a mindent eldöntő kóstolásos teszt alá vetik. Mielőtt azonban a behajózott szállítmányt beengednék a gyárba, újra mintát vesznek, és újból elvégzik a teljes minőségi vizsgálatot. A Musetti Rossa a klasszikus kávékategóriába tartozó, 60% arabika – 40% robuszta összetételű, teljes testű, erősen krémes állagú kávé - tudtuk meg a forgalmazótól.

bristot rainforest kávé tesztA Bristot-nál a keverés és a pörkölés művészete egyike a feldolgozás legfontosabb, kifinomult szakaszainak. Miután a kávészemeket átlagosan 15 perc hevítésnek teszik ki, hirtelen lehűtik, hogy előcsalogassák és megőrizzék a legfinomabb aromák jellegzetes karakterét. Végül a kávét pihenni hagyják legalább egy héten át, egy módosított légkörű silóban, annak érdekében , hogy fokozzák és tovább finomítsák a keverék ízvilágának jellegzetességeit, mielőtt aromamegőrző zacskóba csomagolják - tudtuk meg a forgalmazótól. A gyári weboldal gazdag olasz eszpresszót ígér, a friss virágok, citrusfélék, csipetnyi vanília aromával, és csokis utóízzel.. A Rainforest egy teljesen új blend a Bristot kínálatában, 70% Brazíliai és Közép Amerikai arabika fajtákat, és 30% Afrikai robusztát tartalmazó keverék (egyes internetes források szerint 80%-20% az arány). Tesztelőink is kíváncsian kóstolták az újdonságot.

mauro centopercento szemeskávé tesztA Mauro Kávé  története valójában Demetrio Mauro története, egy olyan emberé, aki számos nehézséggel szembenézve, hihetetlen szívósággal építette fel rendkívül si keres vállalkozását. A Demetrio Mauro által alapított vállalat a kávé szeretetét és az olasz karaktert képviseli és szimbolizálja világszerte. Sikerének titka egyszerre rejlik a hagyományok tiszteletében és az újítás iránti folyamatos elkötelezettségében. Az 1950-es és 60-as években a Mauro Kávé márkanévhez olyan megkülönböztető  jegyek kapcsolódtak, mint a termelés, a forgalmazás és a kommunikáció megújítása. Mauro volt az első, aki termékét az akkori kor legmagasabb minőségi színvonalára emelte és az első, aki egy márkanév alatt futó, csomagolt terméket forgalmazott. A kávéipar azon első képviselőjét is tisztelhetjük benne, aki a termék és a márka népszerűsítéséhez a televíziót használta. A Mauro Centopercento, mint ahogy a neve is mutatja, egy 100% arabika blend Közép Amerikai és Brazíliai kávébabokból - tudtuk meg a forgalmazótól.

mauro de luxe szemeskávé tesztA Mauro Kávé  története valójában Demetrio Mauro története, egy olyan emberé, aki számos nehézséggel szembenézve, hihetetlen szívósággal építette fel rendkívül sikeres vállalkozását. A Demetrio Mauro által alapított vállalat a kávé szeretetét és az olasz karaktert képviseli és szimbolizálja világszerte. Sikerének titka egyszerre rejlik a hagyományok tiszteletében és az újítás iránti folyamatos elkötelezettségében. Az 1950-es és 60-as években a Mauro Kávé márkanévhez olyan megkülönböztető  jegyek kapcsolódtak, mint a termelés, a forgalmazás és a kommunikáció megújítása. Mauro volt az első, aki termékét az akkori kor legmagasabb minőségi színvonalára emelte és az első, aki egy márkanév alatt futó, csomagolt terméket forgalmazott. A kávéipar azon első képviselőjét is tisztelhetjük benne, aki a termék és a márka népszerűsítéséhez a televíziót használta. A Mauro De Luxe egy aromás kávé, köszönhetően a blendhez felhasznált 70%-ban Közép-Amerikai és Brazíliai arabika, és 30%-ban pedig a legjobb minőségű Ázsiai robusztának- tudtuk meg a forgalmazótól.