KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

pascucci caffé extra bar mild teszt1935-ben Mario Pascucci folytatja apja üzletét és megnyitja a család első boltját Montecerignonéban. Marioval a kis élelmiszerüzem kinövi magát. A kávé főszereplője ezen időszak fejlődésének, amit csak a második világháború fékez meg. Az 50-es években Alberto Pascucci elhatározza, hogy iparosítja a kávépörkölést és megalapítja az első gyártórészleget. 1963-ban üzembe helyezi a direktlángos pörkölőgépet, hogy minél homogénebb alapanyagot hozzon létre az eszpresszókávéhoz. 1975-től a Pascucci Café már csak az eszpresszóval foglalkozik, az egyéb élelmiszerkereskedelem megszűnik, egyetlen cél van immár a minőségi kávé. Amikor a termelés módját eldöntötték, a vendéglátóipari egységek (hotelek, éttermek, kávézók) eladási csatornáját választották a magas minőségű keverékek előállításával együtt. A Pascucci cég számára mindig is fontos volt, hogy értékessé tegye a saját hagyományos eszpresszóját, keresve azokat a megoldásokat, amelyekkel a holnap számára is élővé tehetik azt. Kisebb és nagyobb változtatásokat hajtott végre e tradícionális termék korszerűbbé tétele végett. Megszületett a hagyományos ízvilágú "miscela classic" mellett a "miscela bar mild", mely egyesíti az erőteljes és természetességben gazdag arabicat a mosott, lágyabb arabica kávéval és a "miscela golden", mely megújulást jelent az eszpresszó ízében. Az édes keverékek összeállításával meghódította az ízekre jobban odafigyelő közönséget, mint például a fiatalok és a nők. A lágyabb keverékekkel az ízek világában jártasabb publikumnál aratott sikert.

caffé carraro don cortez 100% arabica kávéBázis: Brasil Santos NY 2 típus. A keverék többi tagja: Ethiop Yirga, Kenyai AA, Columbiai Supremo, Guatemalai SHB Genuine Antigua, Costaricai Estate. Javasolt adagolás 7-7,2 g./adag. (simán bírja a 8 g. körüli adagolást is) Kifolyási idő 27-29 másodperc (Ristrettoként 2,5-3 g. nádcukorral igazi étcsokoládé bomba). A keverék egyébként egy kényes kisasszonyként is jellemezhető. Ha a paraméterek a helyükön vannak egyedülálló csodát mutat, ha valami nem stimmel beáll a középszerűek sorába. Nekem hosszú hónapokba telt, míg kiismertem, ma bármilyen körülmények közt, néhány perc alatt belövöm. A kávé egyébként a Caffé Carraro önálló életet élő prémium márkája. A Cortezt vendéglátóhelyre, csak szigorú feltételek teljesülése esetén adom. Nem cél a minőség rovására a mennyiségi értékesítés. Ennél sokkal többet érdemel. Jól elkészítve savaiban lágy, mégis harmónikusan komplex, az espressonak van eleje, vége és ritkamódon érezhető testes közepe. Az olasz pörkölés ellenére nem karcos, a keserű tökéletes harmóniában van a savanykás, gyümölcsös és csokoládés aromákkal. Servirozásnál ugyan adunk mellé kísérő vizet, ez rendszerint érintetlenül kerül vissza, vagyis nem igényli az öblítést, kellemes játékkal élvezhető a szájüregben. 8 gr. körüli adagolásnál meglepően sűrű, vastag, olajos oldatot képez, crema az arabicat meghazudtolva viszonylag jelentős. Ez elsősorban a Kenya és Etióp összetevők megfelelő arányának tudható be. Ez a két fajta azonos arányban keverve ihatatlan italt eredményez. A Don Cortezben az eltolt arányok miatt az afrikai fajtákra egyébként jellemző gyümölcsösség, citrusosság fokozódik és tökéletes sinergiába kerül, mondta el nekünk Tóth Sándor a hazai forgalmazó. Lássuk, hogy tesztcsapatunk hogyan értékelte

pascucci kávé1935-ben Mario Pascucci folytatja apja üzletét és megnyitja a család első boltját Montecerignonéban. Marioval a kis élelmiszerüzem kinövi magát. A kávé főszereplője ezen időszak fejlődésének, amit csak a második világháború fékez meg. Az 50-es években Alberto Pascucci elhatározza, hogy iparosítja a kávépörkölést és megalapítja az első gyártórészleget. 1963-ban üzembe helyezi a direktlángos pörkölőgépet, hogy minél homogénebb alapanyagot hozzon létre az eszpresszókávéhoz. 1975-től a Pascucci Café már csak az eszpresszóval foglalkozik, az egyéb élelmiszerkereskedelem megszűnik, egyetlen cél van immár a minőségi kávé. Amikor a termelés módját eldöntötték, a vendéglátóipari egységek (hotelek, éttermek, kávézók) eladási csatornáját választották a magas minőségű keverékek előállításával együtt. A Pascucci cég számára mindig is fontos volt, hogy értékessé tegye a saját hagyományos eszpresszóját, keresve azokat a megoldásokat, amelyekkel a holnap számára is élővé tehetik azt. Kisebb és nagyobb változtatásokat hajtott végre e tradícionális termék korszerűbbé tétele végett. Megszületett a hagyományos ízvilágú "miscela classic" mellett a "miscela bar mild", mely egyesíti az erőteljes és természetességben gazdag arabicat a mosott, lágyabb arabica kávéval és a "miscela golden", mely megújulást jelent az eszpresszó ízében. Az édes keverékek összeállításával meghódította az ízekre jobban odafigyelő közönséget, mint például a fiatalok és a nők. A lágyabb keverékekkel az ízek világában jártasabb publikumnál aratott sikert.

pascucci café1935-ben Mario Pascucci folytatja apja üzletét és megnyitja a család első boltját Montecerignonéban. Marioval a kis élelmiszerüzem kinövi magát. A kávé főszereplője ezen időszak fejlődésének, amit csak a második világháború fékez meg. Az 50-es években Alberto Pascucci elhatározza, hogy iparosítja a kávépörkölést és megalapítja az első gyártórészleget. 1963-ban üzembe helyezi a direktlángos pörkölőgépet, hogy minél homogénebb alapanyagot hozzon létre az eszpresszókávéhoz. 1975-től a Pascucci Café már csak az eszpresszóval foglalkozik, az egyéb élelmiszerkereskedelem megszűnik, egyetlen cél van immár a minőségi kávé. Amikor a termelés módját eldöntötték, a vendéglátóipari egységek (hotelek, éttermek, kávézók) eladási csatornáját választották a magas minőségű keverékek előállításával együtt. A Pascucci cég számára mindig is fontos volt, hogy értékessé tegye a saját hagyományos eszpresszóját, keresve azokat a megoldásokat, amelyekkel a holnap számára is élővé tehetik azt. Kisebb és nagyobb változtatásokat hajtott végre e tradícionális termék korszerűbbé tétele végett. Megszületett a hagyományos ízvilágú "miscela classic" mellett a "miscela bar mild", mely egyesíti az erőteljes és természetességben gazdag arabicat a mosott, lágyabb arabica kávéval és a "miscela golden", mely megújulást jelent az eszpresszó ízében. Az édes keverékek összeállításával meghódította az ízekre jobban odafigyelő közönséget, mint például a fiatalok és a nők. A lágyabb keverékekkel az ízek világában jártasabb publikumnál aratott sikert.

olcsó kávék tesztjeJelenlegi tesztünkben az üzletekben, üzletláncokban fellelhető szemeskávékat vettük górcső alá. Kíváncsiak voltunk, hogy hogyan szerepelnek ezek az "olcsóbb" (2500 Ft alatt) kávék. Lesz-e esetleges meglepetés, hogy egy "olcsó" kategóriában szereplő kávé megszorongat egy jobbat? Bementünk hát pár nagyobb áruházba és beszereztük tesztalanyainkat. A Lidl-ből egy Monte Santos Espresso, Egy másik helyen beszereztük a Corso Verona alapkategóriás kávéját, és megint máshol vettünk egy Tchibo Espresso Gusto Originalet. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a Tesco sajátmárkás kávéját is szerettük volna, hogy szerepeljen a tesztben, de sajnos 4 Tesco áruházban sem sikerül megvásárolni, így most az kimaradt.