KezdőlapbelépésregisztrációFórumkosárfacebookyoutube

LSM Practical 95 Numero Due (Simply Red)

Több
11 éve 3 hónapja #49 Írta: Monyesz
Monyesz válaszolt a következő témában: LSM Practical 95 Numero Due (Simply Red)
Ha ráteszed a kezed, már érezned kell, hogy mennyire forró kazán, ha az, akkor nem sokat javít rajta a spéci bevonat. ::)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hónapja - 11 éve 3 hónapja #50 Írta: thirdcrack
thirdcrack válaszolt a következő témában: LSM Practical 95 Numero Due (Simply Red)

Monyesz írta: Ha ráteszed a kezed, már érezned kell, hogy mennyire forró kazán, ha az, akkor nem sokat javít rajta a spéci bevonat. ::)


Én nem szívesen tesztelném a kazán felületét bekapcsolt/felmelegedett állapotban puszta kézzel. Szerinted meddig kell rajta tartsd, hogy megérzd a különbséget a 90 és a 100 fok között? Azt gondolom, ezt mérni kell. Amúgy bizakodó vagyok, mert a versenysportban (autó-motor) ezt használják. De nem állítom, hogy tuti megoldás. Meglátjuk. Optikailag mindenesetre brutális.

A folytatás (Öröm és frusztráció):

Az előlapok szépre sikerültek:



Az eloxálás viszont KTM narancs lett. Nincs mese, lesz narancsszínű gép is :-). Aztán küldök egyet Mattinghofenbe :-)...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hónapja - 11 éve 3 hónapja #51 Írta: thirdcrack
thirdcrack válaszolt a következő témában: LSM Practical 95 Numero Due (Simply Red)
További nagy hatású kis lépések. Ennél a modellnél - feltételezem - a szokásosnál is nagyobb toleranciákkal dolgoztak a gyárban. A folyamatos otthoni használat során azonban fél év után elegem lett a dologból.
Valaki majdcsak benyögi az alkatrész megfelelő nevét. A fejrész szűrője alatti réz korongról van szó. Well, ennek a darabnak az átmérője kb 3 mm-el kisebb a szűrőkosárénál. Ez annyit tesz kávécsapoláskor, hogy az őrlemény felmosódik simán a fej gumitömítéséig, ami üres csapolással sem távolítható el. Állandóan kefélgetni kéne egyrész a tömítettség biztosítása miatt, másrészt amiatt, hogy ne potyogjon bele a következő adagba a szűrő felhelyezésekor.
Óvatosan kiszerelve a darabot, ez így fest (vigyázat, gusztustalan!):



Kedvenc tuningműhelyemben egy Ford Mustang fékupgrade-je előtt pörgettek nekem egy századmiliméterre illeszkedőt:



Ez lett az eredménye. A kép közvetlenül csapolás után (üresöblítés elhagyásával) készült.



Nem LSM betegségről van szó. Múltkor bekukucskáltam egy LM Linea fejére. Ott is disznóól volt (még ha nem is ekkora). Én eztet nem értem. A precíz finis úgy látszik, nem az olaszok erénye...

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hónapja #52 Írta: SiD
SiD válaszolt a következő témában: LSM Practical 95 Numero Due (Simply Red)
szép lassan teljesen újra fogod tervezni a gépet. ;)
javaslom még megvalósításra:
fejkeringés szabályozása tűszeleppel vagy golyós csappal: a fejbe menő HX körbe beiktatni egy tűszelepet vagy golyós csapot, amivel lassíthatod/gyorsíthatod a HX kör termikus keringését, ezáltal szabályozva a fej hőmérsékletét.
mellé javaslok még a pressostat helyet PID-es vezérlést a bojlernek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hónapja #53 Írta: thirdcrack
thirdcrack válaszolt a következő témában: LSM Practical 95 Numero Due (Simply Red)
Mennyibol tart/jonne ki a pid?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
11 éve 3 hónapja #54 Írta: Monyesz
Monyesz válaszolt a következő témában: LSM Practical 95 Numero Due (Simply Red)
Ezt az alkatrész híjják vízterítő blokknak (ami rajta van szűrő, az pedig a felsőszűrő). ;)

Én SiD javaslatához hozzátenném, hogy először próbálgasd a mostani (gyári) kialakításában. Aztán azt a két módosítást lépésenként hajtva végre, figyeld meg mit tapasztalt, hogy változnak a gép képességei. Jó kis 'állatorvosi ló' lenne belőle, hogy lehet egy régi konstrukciót modernizálni! :cool:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.460 másodperc